طرفداری - فرناندو تورس، ضربه به سر تورس مـهاجم اسپانیـایی اتلتیکو مادرید کـه در دیدار تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیـا بـه شدت مصدوم و بیـهوش شده بود، دقایقی پیش بـه هوش آمده است.

به گزارش کادنا سر، ظاهرا مصدومـیت تورس از ناحیـه گردن نبوده و او درون برخورد با زمـین بازی بیـهوش شده است. ضربه به سر تورس خوشبختانـه طبق گزارش‌های منتشر شده، او بـه هوش آمده و با اطرفیـان خود نیز صحبت کوتاهی داشته است. ضربه به سر تورس پزشکان مشغول انجام آزمایشات بیشتر هستند و طبق اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید، تورس امشب را درون بیمارستان سپری خواهد کرد. 

تابدین لحظه آنچه قطعی‌ست هوشیـاری تورس است. تورس بـه گفته باشگاه و منابع موثق حاضر درون بیمارستان، دچار یک ضربه مغزی شده و به نظر از ناحیـه گردن نیز آسیب دیده است. هنوز خبر رسمـی و اینکه ضربه‌ای کـه به سر تورس وارد شده که تا چه اندازه سلامتی او را با خطر مواجه خواهد کرد، منتشر نشده است.

فیلیپه لوئيس بعد از بازی درباره وضعیت تورس بـه خبرنگاران گفت:

خبرهایی کـه ما تاکنون دریـافت کرده‌ایم، حاکی از وضعیت خوب و پایدار فرناندوست و در حال حاضر هم مـهم‌ترین چیز، سلامتی فرناندوست. مـهم این هست که حال تورس خوب است. او علاوه بر اینکه بازیکن مـهمـی به منظور باشگاه است، انسان و دوست بسیـار خوبی نیز به منظور همـه ما بـه شمار مـی‌رود. بازی بعد از دیدن این صحنـه آسان نبود اما همانطور کـه گفتم، فعلا فقط و فقط سلامتی تورس اهمـیت دارد.

باشگاه اتلتیکو نیز درون حساب رسمـی خود درون توئيتر از همـه پیـام‌های دلگرم کننده مردم، تشکر کرد.

: ضربه به سر تورس




[آخرین وضعیت فرناندو تورس بعد از مصدومـیت شدید درون دیدار مقابل ... ضربه به سر تورس]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 11 Jul 2018 01:25:00 +0000